Duster

Zamów jazdę próbną

W świecie, w którym wartość postrzegana nie ma nic wspólnego z rzeczywistą wartością, gdzie to, co modne jednego dnia, następnego dnia już jest przestarzałe, gdzie rewolucja technologiczna mami coraz to nowymi gadżetami, Duster zadziwia i wyróżnia się na tle rynkowej oferty. Design zewnętrzny potwierdza nowoczesny, dynamiczny i terenowy charakter tego auta. Wnętrze jest eleganckie, ale też funkcjonalne i oferuje duże możliwości zmiany konfiguracji. Z myślą o potrzebach klientów Duster oferuje liczne, w 100% przydatne elementy wyposażenia. Mocne i ciche silniki łączą oszczędność z ekologicznym podejściem. Solidny i niezawodny Duster jest prawdziwym autem terenowym, o imponujących zdolnościach poruszania się w różnych warunkach na drodze i w terenie.

jazda

Poczujesz się pewnie w każdym terenie.

Duster jest autem o dużej zdolności pokonywania przeszkód terenowych… Dzięki wysokiemu prześwitowi wynoszącemu21 cm* (kątowi natarcia 29,3°, kątowi rampowemu 23° i kątowi zejścia 34,9°), może stawić czoła różnym warunkom na drodze i w terenie. Również 6-biegowa skrzynia mechaniczna* wyposażona w krótkie pierwsze przełożenie (5,79 km/h przy 1000 obr./min) ułatwia poruszanie się w trudnym terenie, ruszanie pod górę czy utrzymanie samochodu na zjeździe.

 DD1

Kompaktowe wymiary i niska masa zapewniają Dusterowi wysoką zwrotność i przyczyniają się do doskonałych osiągów. Dacia Duster jest przystosowana do jazdy off-road. Dzięki intuicyjnemu przełączaniu napędu 4×4* dostosowuje się do każdej sytuacji, zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo.

 DD2

Na drogach zapewniających dobrą przyczepność przyda się napęd 4×2. Moment obrotowy jest wówczas przenoszony z silnika na 2 przednie koła, umożliwiając obniżenie zużycia paliwa. Tryb AUTO* jest przeznaczony do każdej nawierzchni. Zapewnia automatyczne rozłożenie napędu na cztery koła w zależności od przyczepności.

Gwarantuje w ten sposób optymalny kompromis między trzymaniem się drogi i napędem. W przypadku trudnych lub nierównych nawierzchni, na śniegu lub piasku przy niskiej prędkości, tryb LOCK* umożliwia rozłożenie napędu na obie osie w sposób zapewniający optymalne pokonywanie przeszkód terenowych.

Zapewniona jest kontrola pracy silnika i układu hamulcowego przystosowana do napędu na 4 koła.

 DD3

Czego chcieć więcej od samochodu 4×4*?

* W zależności od wersji.
jazda
Wyprzedaż_Dacia

Wyprzedaż Rocznika – zyskaj 2000 zł

Zobacz więcej >
imagefrombookmark

Nowe, dostępne od ręki!

Zobacz więcej >
Newsletter